jueves, 3 de diciembre de 2015

La Música

- La música és art que es va desenvolupar fa molt de temps. Hi ha moltes cançons de música diferents que ha cadascú li agrada un tipus de música. Les cançons a vegades vénen molt bé si estàs en una situació molt delicada. Hi ha cançons que ajuden a que millores i es pase aquesta mala situació.
A mi sincerament com m'agrada molt la música (cançons a soles), m'agraden tot tipus de cançons excepte algunes cançons que no m'agraden res. L'estil de música que més escolte és el R.A.P m'encanta aquest estil, l'estic escoltant a totes hores del dia. El meu cantant preferit és Nikone, aquest mateix estiu vaig anar a un concert seu que es va celebrar en València. El R.A.P em transmet molts sentiments, m'ajuda moltíssim quant estic mal o em trobe mal perquè te un dinamisme molt impactant.





2 comentarios:

  1. Julian tens tota la raó ja que la musica ens pot ajudar en moltes coses sobre tot cuan estas trist o melancolic.

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar